Isnin, 19 Disember 2011

Sembilan belas hari bulan !


Asslamualaikum :))

Okeyy hari 19 hari bulan December kan :)) Okeyy fine , masuk hari nie 6 Bulan aku setie dengan kau ! Setie tenggu kau , tahu , Lepas kite clash 19 julai until now , Entak kenape aku susah nak lupe kan kau :)) Senang hati aku tadi bile dpat tah kau dah clsh dengan minah zombi , kejam ? Sape kejam die yg kejam sebb amek harte aku , tapi aku still ade hati kawan sebb tak gadu h aku just diam , Thankx selame nie dah buad aku gile dekat kau , Terime kaseh :)) Aku ngat lagi last day kau jumpe aku , Kau dtg kelas aku kau ckp yg hal kite dah lame lepas so lupe kan , but sorry aku tak boleh , kau dah tahu aku still syg kan kau , tapi kauu ! Biadab dngan aku so kite setiap hari gaduh geng aku dengan geng kau sejak dri tuhh terus jadi musuh , tuhh lah satu2 nye cari yg aku dpn jumpe kau dengan bergaduh , but dgn cri mcm tuhh jek ak dh bhagie sbb dpt tngok kau senyumm.

Lastly , Thank sbb buad aku gile m=nak mmpos dekat kau :/
Muhammad Danisy ~