Jumaat, 20 Januari 2012

Ungkit , Part 3 :))

Assalamualaikum :))

 
Alhamdulilah , cuti sekolah dah bermula , Alhamdulilah jugak kite semue dapat bernafas lagi :)) Alhamdulilah genap 7bulan aku setie manunggu abg gelap tuhh , serious aku dah tukar Superman , sebb ari tuh aku nampak die pakai baju tuh , okeyy gedik nak mampus , mule kan cerite :))

19 , 20 , dan kini 21 satu . Tiada yg menakutkan sangat pada hari ini cume hanya di pangill di bilik penolong kanan sahaja ! itu mamang semesti nye , Pagi aku dah bangun sbb mmg tak dapat tidur nyenyak , Ezly mule terfikir dalam kepale otak , ape lah yg berlaku untuk hari ini , mmg bahagie sbb ayik berjumpe dangan si-die sahaja , tapi ade perit nye , sampai sekolah terus tak pergi makan , mmg selalu mcm tuhh , Lepas perhimpunan kecil cikgu tak masuk , itu mmg aku suke sbb tak de mood nak belajar time tuhh. Keluar sekajap pergi tandas , nak isi air ,  Sebelum rehat , ade budak tolg sampai kan ckp ust. Fuad nak jumpe dekat bilik guru , Ouhh yaa guru disiplin sekolah aku ! Mmmg mendebar kan , alhamdulilah sampai-2 tengok saje die dah sampai dulu , die dah ade dekat situ , Hati berdebar-2 ape yg akan kene lepas nie , Ya Allah mempermudahkan lah urusan ku , Ust. pangil mmg still ade soal jwp , tapi hari ini ust. dah sipa kan suruat laporan untk ibu bapa aku , dan ibubapa die , aku di pakse untk tanda tangan surat tersebut , aku tnde , dan siap saksi nye , ust. farhan ketue pencegah jenayah sekolah aku !

1 jamkemuadian , aku dan dia di pangil dalam bilik penolg kanan , cikgu tanye , dah kasi tahu emak dan ayah kamu , alia ? sudah cikgu , Ayah dan ibu kamu marah , alia ? tak cikgu ? kenape , alia ? entah cikgu ? Alia mmg fly harituh pun mane ade marah kan , alia ? dalam hati aku ckp kenpe lah cikgu nie , biar kan saje lah , cikgu taye lagi Danisy ? kah ksi tau perents ? danisy diam , entah lah ape yg die cakp , dapat jumpe die lagi , aku suke tapi aku tahu die mmg still salah kan aku , ape seyhh ! tak pew biar saje lah , Esok parents datag jumpe cikgu ! Aku tahu die mesti kene marah , Tapi biar saje lah aku dah tak boleh buad ape-2.

Lepas solat zohor okeyy , terserempak nak balik dengan die , itu bahagie , tapiiiiii aku dha agak die tak akn pandg muke aku lagi dah , okeyy tak pew aku sabar mybe mmg salah aku sbb berharap lagi dekat die , tapi aku dah cube hilg kan harapan aku dekat die , tapii entah lahhh ! boleh sakit jantung rase , Alhamdulilah hari ini tak de yg banyak menyakit kan , Terime kaseh. Tetapi esk parent awak dan parents kite dtg skolh , sorry kalau awak kene marah :(
Dekat asrama , try telepon mum , ayah , cerite semue nye dekat die , mama sorry , ayah sorry , Alhamdulilah mereka faham dengan keadaan aku , Alhamdulilah mereka tak marah :)) Terime kaseh kwn-2 yg faham keadaan aku ugak :)) To danisy i love you like a song babe :)) Hari ini agak menboring kan !

Tolong hilang kan harapan aku dekat kau , sbb aku tahu mmg dah tak de harapan lagi aku untk kau !